måndag 2 april 2018

Månadsrapport Mars 2018



Då är påsken snart över, har varit på resa och har därmed inte haft tid med bloggen.

Som ni ser har jag underpresterat mot index under månaden, dock en stark återhämtning i slutet av månaden.

Börsen har varit sur och det har även varit en del utdelningar för min del, men hade helt klart kunnat vara värre.


Utdelningarna som jag fick under månaden var:

JnJ: 34 SEK
Handelsbanken: 375 SEK
Castellum: 85 SEK

Totalt: 494 SEK

Utdelningarna har gått till att återinvestera i vardera aktie exklusive JnJ, detta för att kursen är hög+jag får betala courtage.

En helt ok start på utdelningssäsongen, dock är det maj som är själva höjdpunkten.

Inte så mycket mer att säga, det mesta går åt rätt håll, och detta är en kort uppdatering för att ni ska kunna följa min resa.


Inlägget innehåller affiliatelänkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar